Publisert 2024

Les på engelsk

Publikasjonsdetaljer

Utgiver : Horizon Europe Innovation Action

Publikasjonstype : Rapport

Bidragsytere : Voldnes, Gøril; Heide, Morten; Olsen, Petter; Kochanska, Adrianna Walentyna

Antall sider : 35

Forskningsområder

Markedsføringsstrategi

Mat fra nye kilder

Har du spørsmål om noe vedrørende publikasjonen, kan du kontakte Nofimas bibliotekleder.

Kjetil Aune
Bibliotekleder
kjetil.aune@nofima.no

Sammendrag

The main objective of the SeaMark project is to demonstrate how to scale up innovative seaweed cultivation and processing into price-competitive product applications making the entire supply chain attractive for commercial investments. This report is the third outcome from SeaMark Work Package 7 (WP7) – Go-To-Market (GTM) strategies for products, and it builds a foundation for the contribution of WP7 to the SeaMark objective “Analysis of markets and consumer preferences” (Specific Objective 9).

Kontaktpersoner:

Temasider tilknyttet publikasjonen