Relatert innhold

  • CV
  • Vitenskapelige publikasjoner
  • Andre publikasjoner
  • Prosjekter

Biografi Gøril Voldnes

Jeg har arbeidet som forsker ved Nofima (tidligere Fiskeriforskning) siden 2004. Avsluttet i januar 2015 en PhD i samfunnsvitenskap, med fokus på markedsføring og bedriftsrelasjoner på tvers av kulturer.
Er spesielt opptatt av markedsføring og markedsorientering av norsk sjømat ute i den store verden.

Gøril har 27 andre publikasjoner i Cristin:

Altintzoglou, Themistoklis; Nøstvold, Bjørg Helen; Ottesen, Geir Grundvåg; Sone, Izumi; Voldnes, Gøril; 2016: From Norwegian production to Japanese consumption; quality ques as elements for market orientation in the mackerel value chain (work in progress)

Voldnes, Gøril; Kvalvik, Ingrid; 2016: Tyrkia - et aktuelt nytt marked for norsk sjømat?

Voldnes, Gøril; 2016: Tyrkia - nytt marked for norsk sjømat?

Voldnes, Gøril; Kvalvik, Ingrid; 2016: En ny ressurs - snøkrabbe

Voldnes, Gøril; 2016: Etterbruk av rognkjeks. Fra lusespiser til middagsmat

Whitaker, Ragnhild D.; Nøstvold, Bjørg Helen; Voldnes, Gøril; 2016: Brennhet snøkrabbe - fiske, forvaltning og marked

Voldnes, Gøril; Nøstvold, Bjørg Helen; 2016: Markedsforskning ved Nofima - markedsresultater og trender

Altintzoglou, Themistoklis; Nøstvold, Bjørg Helen; Ottesen, Geir Grundvåg; Sone, Izumi; Voldnes, Gøril; 2016: Hybrid surveys; a method for the effective use of open-ended questions in quantitative surveys

Nøstvold, Bjørg Helen; Voldnes, Gøril; Kvalvik, Ingrid; Young, James A.; 2016: Extending the market orientation approach - the case of live seafood

Altintzoglou, Themistoklis; Ottesen, Geir Grundvåg; Voldnes, Gøril; 2016: Interdisciplinary Research: Good on paper, but how good do we need to be in practice?

Nøstvold, Bjørg Helen; Kvalvik, Ingrid; Voldnes, Gøril; Jentoft, Anna Reibo; 2016: Etterbruk av rognkjeks - Fra lusespiser til middagsmat

Voldnes, Gøril; Kvalvik, Ingrid; Nøstvold, Bjørg Helen; 2016: Levende krabbe i Sør-Korea

Voldnes, Gøril; 2015: Marketing Research at Nofima

Voldnes, Gøril; 2015: Våre spennende sjømatmarkeder

Voldnes, Gøril; Egeness, Finn-Arne; Pleym, Ingelinn Eskildsen; 2015: Fersk torsk til Spania

Voldnes, Gøril; Kvalvik, Ingrid; 2015: "God loves Norway": Tyrkia og markedet for norsk laks

Voldnes, Gøril; Nøstvold, Bjørg Helen; 2015: Er det tilstrekkelig at torsken blir solgt?

Voldnes, Gøril; 2015: Tyrkia - nyt marked for norsk sjømat?

Nøstvold, Bjørg Helen; Voldnes, Gøril; 2014: Markedskommunikasjon av levendelagret torsk

Heide, Morten; Voldnes, Gøril; Ottesen, Geir Grundvåg; Sone, Izumi; 2013: Nye sildeprodukter til Tyskland og Ukraina. En markedsvurdering

Voldnes, Gøril; Heide, Morten; 2011: Felles kvalitetsmerking av norske pelagiske produkter - har det noe for seg?

Bjørklund, Oddrun; Asche, Frank; Ottesen, Geir Grundvåg; Tveterås, Ragnar; Honkanen, Pirjo; Voldnes, Gøril; Isaksen, John Roald; Heide, Morten; 2010: Markedsforskning knyttet til sjømat - Kartlegging i Norge, Vest-Europa og Nord-Amerika

Voldnes, Gøril; 2007: Status for utviklingen av små og mellomstore bedrifter (SMB) og Innovasjon i Russland

Voldnes, Gøril; 2007: Virkemidler – med mål om å fremme utviklingen av (SMB) og Innovasjon i Russland

Voldnes, Gøril; 2007: Grensepassering Nordvest-Russland

Honkanen, Pirjo; Voldnes, Gøril; 2006: Russian consumers' food habits. Results from a qualitative study in Moscow

Nilssen, frode; Bendiksen, Bjørn Inge; Voldnes, Gøril; 2005: Hva forklarer endringene i torskeleveransene fra Nordvest-Russland?